Materials de la base de dades
Amades, Joan (1979). Folklore de Catalunya. Cançoner. Barcelona: Selecta.
Amat, Teresa i Guerrero, Josefina (2000). Joc de jocs. 100 jocs populars i tradicionals. Centre de Normalització Lingüística Ca n’Ametller. Sant Sadurní d’Anoia: Consorci per a la normalització lingüística. http://www.cpnl.cat/jocs/arxius/jocsdejocs.pdf
Badia, Àngels i Vidal, Marta (2007). TAT! recull de moixaines jocs i cançons per a infants. Tarragona: Arola.
Busqué, Montserrat (1977). Virolet Sant Pere. Barcelona: Publicacions de l’Abadia de Montserrat.
Busqué, Montserrat (1991). Jocs de falda. Barcelona: Institut de Ciències de l’Educació de la Universitat Autònoma de Barcelona.
Capmany, Aureli (1923). Cançons i jocs cantats de la infantesa. Barcelona: Políglota.
Izard, Carmona (1968). Els putxinel·lis / Bim ! Bom ! /Arri tatanet ! / Aquets és el pare / Ball manetes/ Peu polidor / Mà morta / Salta miralta / Galaneta mà. Cantarelles i jocs de falda [CD]. Barcelona: Disc Concèntric.
Lomax, Alan (2012). Càntut. Cançons de tradició oral. http://www.cantut.cat/canconer/cancons
Maspons i Labrós, Francesc (1928). Jocs d’infants. Barcelona: Barcino.
Navarro, Míriam (1991). Temes d’infància educar de 0 a 6 anys. Moixaines i jocs de falda. Barcelona: Rosa Sensat.
Orts i Alís, Marta (2005). Prodiemus. http://www.prodiemus.com/canconer/fitxa_seleccio.php
Tarragó, Maite (s,d). Cançons per als infants. Cançons de falda. http://www.iesronda.org/professor/mtarrago/canconer/canconer.htm#falda
Valeri, Eulàlia i Lissón, Assunció (1976). Olles, olles de vi blanc. Barcelona: La Galera.
Zaragoza, Rosa (2011). Viasona, tota la música en català. Cançons de falda. https://www.viasona.cat/grup/rosa-zaragoza/galaneta-ma/cancons-de-falda
Bibliografia complementària
Amiche, Sylvie, et al (2007). La petite histoire des bébés et des livres. ACCES (Actions culturelles contre les exclusions et les ségrégations). http://fr.slideshare.net/SMBibliotecas/acces-brochure-complete
Anguera, Isabel (2010). Lecturas y juegos para los más pequeños: retahíla y poesía como estrategia. Madrid: CCS.
Bonnafé, Marie (2009). Los libros, eso es bueno para los bebés. Barcelona: Océano.
Cabrejo, Evelio (2016). El desarrollo infantil y humano. https://www.youtube.com/watch?v=oSqVhnMJkks
Cabrejo, Evelio (s,d). Cuentos, cantos de cuna y poesía en la primera infancia. https://www.youtube.com/watch?v=i5JoalMkZrM
Cabrejo, Evelio (2012). Lectura en voz alta y desarrollo infantil temprano. https://www.youtube.com/watch?v=pIjLDn9u-N0
Caro, Julio (2014). Canciones y juegos de falda. Leer en familia. http://tallerleerenfamilia.blogspot.com.es/2014/02/canciones-y-juegos-de-falda.html
Carré, Laetitia, Painset, Marie France i Capelle, Aline (2008). Les petits pouces. Répertoire des jeux de doigts et autres enfantines. http://lespetitspouces.mediathequederoubaix.fr/repertoire.html
Catalán, Diego (1975). Análisis electrónico de la creación poética oral. Madrid: Castalia.
Centro virtual Cervantes (s.d). Andamiaje. https://cvc.cervantes.es/ensenanza/biblioteca_ele/diccio_ele/diccionario/andamiaje.htm
Cerrillo, Pedro César (2005). La voz de la memoria. Cuenca. Ediciones de la Universidad de Castilla-La Mancha. Arcadia 14.
Chomsky, Noam (1957). Estructuras sintácticas. México: Siglo Veintiuno Editores.
De mi casa al mundo (2017). Recursos para utilizar y crear juegos de dedos. http://www.demicasaalmundo.com/blog/recursos-para-utilizar-y-crear-juegos-de-dedos-waldorf/
García, Alfonso i Peñalba, Llull (2009). El juego infantil y su metodología. Madrid: Editex.
Haro, Olalla (2014). Los juegos de falda. http://actividadesinfantil.com/archives/2619
Janer Manila, Gabriel (1982). Cultura popular i ecologia del llenguatge. Barcelona: Ediciones Ceac.
Lindahl, Jacobsen i Thompson, Grace (2017). Music Therapy with Families. Philadelphia: Jessica Kingsley Publishers.
López, Félix (1985). La formación de los vínculos sociales. Madrid: Servicio de Publicaciones del Ministerio de Educación y Ciencia.
Marín, Imma i Pardo, Olga (1996). El jugar de l’Amades. Vol.1 Moixaines, cançons de sorteig i jocs. Tarragona: El Médol.
Miell, Dorothy; Macdonald, Raymond i Hargreaves, David (2005). Musical communication. New York: Oxford University.
Muñoz Díaz, Juan Carlos (2008). El cuerpo imagen y percepción. http://efjuancarlos.webcindario.com/articulo_el_cuerpo_imagen_percepcion%20.pdf
Palacios, Jesús i Castañeda, Elsa (2009). La primera infancia (0-6 años) y su futuro. Principios y retos de la educación inicial que queremos para la generación de los Bicentenarios. Madrid: Fundación Santillana.
Pelegrín, Ana (1984). Cada cual atienda su juego: de tradición oral a literatura. Madrid: Cincel, S. A. http://www.cervantesvirtual.com/obra-visor/cada-cual-atienda-su-juego-de-tradicion-oral-y-literatura–0/html/01bf60e6-82b2-11df-acc7-002185ce6064.html
Pérez, Jèssica (2011). La música a la vida quotidiana d’infants de dos anys. Anàlisi de situacions musicals que es desenvolupen en context socials (Tesi doctoral). http://www.tdx.cat/bitstream/handle/10803/96096/jpm1de1.pdf
Reina, Rosa (et al). Els jocs de falda. Exemples d’una unitat de programació I. Generalitat de Catalunya. Departament d’Ensenyament.
Sousa, David (Edit) (2014). Neurociencia educativa. Madrid: Narcea.